|
Keretüüp: |
kabriolett
|
Aasta: |
1992
|
Mootor: |
1.8 (77 kW)
|
Läbisõit: |
85 000 km
|
Kütus: |
bensiin
|
Käigukast: |
manuaal
|
Vedav sild: |
esivedu
|
Värvus: |
lilla
|
Asukoht: |
Tallinn |
Hind: |
650 € |
|
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, signalisatsioon, lisapidurituli
|
Mugavusvarustus
el. akende tõstukid, peeglid päikesesirmides
|
Audio, video, kommunikatsioon
stereo, MP3, kõlarid, el. antenn
|
Rehvid ja veljed
suverehvid, valuveljed
|
Istmed
nahkpolster, tagaistme seljatugi allaklapitav, sportistmed
|
Rool
reguleeritav roolisammas
|
Sportvarustus
spoileriring, sportsummuti
|
Muu varustus
välistemperatuuri näidik
|
|
Igati roostevaba vähemalt pole näinud, et kusakilt roostetaks.(Põhjaalt on korralik karbid tugevad). Kasutatud ainult suveti ja talvel seisab garaažis. Ülevaatus kuni 09.2014 olemas. Katus käib elektriliselt maha ja peale. Signalisatsioon on muidugi imelik tal, ilma puldita. Toimib võtmega, kui juhi ukse lahti teed läheb maha ja peale siis kui lukku keerad. Pagasi saab ühendada salongiga, tagumised istmed käivad alla ja ongi suur ruum asjade jaoks, ainuke kabriolett millel vist niihästi see välja on mõeldud.
VEAD: Roolilatt on lõtkuga, sõita saab aga kisub natuke paremale kui roolist lahti lased. Romulas u.50€ makseb roolilatt mõnes kohas isegi Garantiiga. Ja siis soojalt ei taha mootor käivituda hästi, annab liiga rikast segu, nagu mootor oleks koguaeg külm (Arvatavasti on mingi andur läbi). Külmalt läheb poolest pöördest tööle. Masin võtab linnas kui maanteel 10l sajale, vahet ei ole kudas sõita ikka sama kulu. Käisin diagnostikas ei leitud ühtegi viga ja ülevaatuselt sai ka ilusti läbi. Roolilati viga nad vist oma masinatega ei näe ja co läks paika kui gaasi antsid :D.
Endal mul pole raha ja aega, et ise edasi tegutseda. VÕIB TINGIDA!!
|
|
|
|
|
|
|
|